تاریخ معرفی گوشی های هواوی P40 اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، هواوی طی چند سال گذشته پرچم داران سری P را در ماه مارس معرفی نموده و به نظر می رسد سال جاری هم شاهد تکرار این موضوع خواهیم بود. ریچارد یو، مدیرعامل بخش گجت های مصرفی هواوی، طی مصاحبه ای اعلام نموده که در شهر پاریس با برگزاری مراسمی در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین)، گوشی های سری هواوی P40 رسما معرفی خواهند شد. اگرچه تاریخ دقیقی مطرح نشده، ولی با توجه به سابقه هواوی به احتمال زیاد در روز 25 مارس (6 فروردین) این گوشی ها معرفی می شوند. در هر صورت بیش از 3 ماه با این تاریخ فاصله داریم و در این بین شاید هواوی برنامه های خود را تغییر دهد.

تاریخ معرفی گوشی های هواوی P40 اعلام شد

این مقام ارشد هواوی اعلام نموده که هواوی P40 از طراحی جدید بی سابقه ای بهره می برد و باید ببینیم که این گوشی های پرچم دار از لحاظ طراحی چگونه از آب در می آیند. ضمناً ریچارد یو خاطرنشان نموده که علاوه بر طراحی جدید، با عمر باتری طولانی تر، عملکرد بهتر و بهبود کیفیت عکاسی روبرو خواهیم شد.

مطابق گذشته، انتظار می رود گوشی های هواوی P40 و P40 پرو با تراشه قدرتمند کایرین 990 روانه بازار شوند و برای یادآوری باید بگوییم میت 30 پرو هم مجهز به همین تراشه است. با وجود تحریم های آمریکا و تبعات به وجود آمده، ریچارد یو تاکید نموده که این گوشی ها از سیستم عامل اختصاصی هارمونی بهره نمی برند و با رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 به دست مشتریان خواهند رسید.

در رابطه با امکان دسترسی این گوشی ها به سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل هم باید بگوییم که این موضوع به تصمیم دونالد ترامپ بستگی دارد. در این میان مدیرعامل گجت های مصرفی هواوی گفته که سرویس های موبایل این شرکت تا آن موقع آماده خواهند شد و می توانند به عنوان جایگزین سرویس های گوگل انجام وظیفه نمایند.

منبع: Phone Arena

dubairo.ir: تور دبی ارزان قیمت، تور لحظه آخری امارات، تور ابوظبی

ecods.ir: کد الکترونیک | مجله تکنولوژی، گردشگری، موفقیت، پزشکی، خانواده

encaria.ir: دانشنامه آریایی | مجله خبری، استارتاپ و موفقیت کسب و کار ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64152

به "تاریخ معرفی گوشی های هواوی P40 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی گوشی های هواوی P40 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید