موبایل، تبلت و گجت ها

آشنایی با مراکز خرید قشم : آشنایی با مراکز خرید و بازارهای قشم

بازارهای قشم از بازار سنتی گرفته تا انواع و اقسام پاساژهای تازه تاسیس مسافران را برای خرید گیج نموده است. همراه ما در خبرنگاران با مراکز خرید قشم بیشتر آشنا شوید .

19 اسفند 1402

نقشه گوگل به قابلیت دنبال کردن کسب و کارها مجهز شد

گوگل به سرویس نقشه خود قابلیتی اضافه نموده است که به یاری آن کاربران می توانند کسب و کارها را دنبال نمایند.

19 اسفند 1402

به روزرسانی اسکایپ انجام شد چه چیزی تغییر کرد؟

اسکایپ که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا محسوب می گردد، به روز رسانی شد. نسخه جدید اسکایپ شامل قابلیت اشتراک گذاری ابزارهای دوستیابی و تغییراتی در بخش مکالمات است.

19 اسفند 1402

چطور دوربین های 64 مگاپیکسلی به موبایل ها آمدند؟

در گذشته شاهد پرچمدارانی با دوربین های 64 و 48 مگاپیکسلی و وضوحی خیره کننده و کیفیت عالی عکسبرداری در نور کم بودیم.

19 اسفند 1402

طراحی و مشخصات آنر 90 GT لو رفت

آنر میخواهد به زودی مدل تازه سری GT را در چین رونمایی کند. حالا به لطف انتشار رندر و بعضی از مشخصات کلیدی آنر 90 GT، می توانیم به جزئیات این گوشی بپردازیم.

20 آذر 1402

این نرم افزار کابوس معلم های ریاضی است!

زومیت نوشت: نرم افزاری مجذوب کننده و کاربردی برای دانشجویان و دانش آموزان وجود دارد که به سادگی مسائل ریاضی را حل می نماید.

14 آذر 1402

عکس l معرفی شیائومی 13؛ موبایلی که هنگام بازی کم نمی آورد!

همه می دانیم که برترین گوشی هر برند را باید در کلاس پرچمداران جست و جو کرد؛ شیائومی 13 هم از جدیدترین دستگاه های رونمایی شده بازار است که تا به حال دو مدل از آن وارد بازار شده است.

5 آذر 1402

اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 با قدرت پردازشی پیشرفته معرفی شدند

اپل لحظاتی پیش در جریان رویداد Wonderlust خود از نسل تازه ساعت های هوشمند خود یعنی اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 با تمرکز بر تراشه تازه سری S و بهبود چشمگیر قدرت پردازشی رونمایی کرد. گجت های پوشیدنی پرچم دار تازه اپل در مقایسه با نسل قبلی شان با تغییرات اندکی...

22 شهریور 1402

10 اپلیکیشن برتر برای برنامه ریزی درسی دانش آموزان و دانشجویان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارها از طریق گوشی موبایل و اپلیکیشن های درون آن انجام می گردد، پس شاید ایده بدی نباشد که از انواع اپلیکیشن های مربوط به برنامه ریزی درسی که در اختیار شما قرار دارند، برای سازماندهی امور تحصیلی خود بهره ببرید. در عین...

20 شهریور 1402

5 علت برای خرید دوربین ورزشی؛ لذت عکاسی در مکان های غیر معمول5 علت برای خرید دوربین ورزشی

دوربین ورزشی به دوربین های شخصی با کیفیتی گفته می گردد که به طور معمول برای ضبط ویدیوهای ورزشی پرتحرک طراحی شده است؛ مثلا موتور سواری، قایقرانی و مواردی از این قبیل. اما این تمام امکاناتی نیست که این دوربین ها ارائه می نمایند. در این مطلب با ما همراه باشید...

22 مرداد 1402
تعداد: (8278)