کشف جدید از انگلیس؛ نوید ناصری در گیلینگهام

به گزارش مجله سرگرمی، ناصری تا امروز که 16 هفته از لیگ یک انگلیس گذشته،4 بار در ترکیب گیلینگهام حضور داشته و 72 دقیقه در زمین بوده.ناصری مقابل روچدال،دانکستر،پلیموث،بردفورد بازی نموده و امیدوار است به ترکیب گیلینگهام برسد.

کشف جدید از انگلیس؛ نوید ناصری در گیلینگهام

به گزارش خبرنگاران ،کشف یک ایرانی دیگر در انگلیس. او کسی نیست جز نوید ناصری که این روزها برای گیلینگهام در لیگ یک انگلیس بازی می نماید. ناصری 22 ساله، فوتبال خود را در تیم های پایه بوری شروع کرد، سپس به بیرمنگام منتقل شد و بعدها پیراهن سیریانسکا در لیگ سوئد را پوشید. ناصری 24 بازی برای سیریانسکا انجام داد و در انتها فصل 2017 فوتبال سوئد به انگلیس برگشت تا برای گیلینگهام به میدان برود.

ناصری از نیمه های فصل 2018-2017 به گیلینگهام پیوست، 4 بازی برای این تیم انجام داد و 180 دقیقه در زمین حضور داشت. او این فصل هم عضوی از این باشگاه انگلیسی است. ناصری تا به امروز که 16 هفته از لیگ یک انگلیس گذشته، 4 بار در ترکیب گیلینگهام حضور داشته و 72 دقیقه در زمین بوده.

ناصری مقابل روچدال، دانکستر، پلیموث، بردفورد برای گیلینگهام بازی نموده و امیدوار است در هفته های آینده بتواند به ترکیب ثابت این تیم برسد. گیلینگهام از 16 بازی، 18 امتیاز کسب نموده و در رده هفدهم جدول 24 تیمی لیگ یک انگلیس قرار گرفته است.

180-3

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6035

به "کشف جدید از انگلیس؛ نوید ناصری در گیلینگهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جدید از انگلیس؛ نوید ناصری در گیلینگهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید