پرسپولیس &ndash الدحیل، در انتظار معجزه

به گزارش مجله سرگرمی، دوشنبه روز پرسپولیس است، روز سرنوشت، روز طرفدار. همان طرفدارانی که به مرد کروات جسارت کری خوانی داده اند و حضور و حمایت شان تیم برانکو را به رویایش نزدیک تر خواهد نمود.

پرسپولیس &ndash الدحیل، در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگاران ، بازی با الدحیل، صدمین بازی پرسپولیس در رقابت های آسیایی است که با پیروزی مقابل تیم شکست ناپذیر قطری و دومین صعود متوالی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تا همیشه در خاطره ها خواهد ماند. قرمزها تا پیش از این 39 بار در جام باشگاه های آسیا، 18 بار در جام برندگان آسیا و 42 بار هم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته اند که از این 99 بازی، 45 تا را برده اند، 29 بازی شان با نتیجه مساوی به انتها رسیده و 25 بار هم باخته اند. هرگز اما بازی ای به این مهم نداشته اند. حتی بازی برگشت فصل پیش برابر الهلال در همین مرحله به اندازه امروز سخت و حساس جلوه نمی کرد. حالا اما تیم برانکو تنها یک گل از الدحیل عقب است و طرفدارانش را هم دارد که برای جبران این گل یاری نمایند.

دوشنبه، ساعت 18:30، استادیوم آزادی. این همان جایی است که سرنوشت پرسپولیس رقم خواهد خورد. در دیدار با تیم شکست ناپذیر لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی. نیمه نخست این بازی را پرسپولیسی ها با تک گل معز علی در خانه الدحیل باختند و حالا این فرصت را دارند که در حضور طرفداران شان یک بازگشت دیگر را رقم بزنند و برای دومین سال پیاپی به نیمه نهایی بروند، این بار بدون سیامک نعمتی محروم.

با این حال حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت کافی است تا طرفداران پرسپولیس امیدوارانه و مشتاقانه به استقبال این بازی بزرگ بروند. این امیدواری را نمایش شجاعانه شاگردان برانکو در دوحه به آنها انداخت و حالا هم توقع نموده که طرفداران برای یاری به صعود پرسپولیس، استادیوم آزادی را پر نمایند. آقای سرمربی می داند که حتی محرومیت و نداری های این پرسپولیس هم نتوانسته انتظارها از او و تیمش را کم کند و برای همین احتیاج به یک ریسک دوباره دارد. این یعنی یک فوتبال جذاب پیش رویمان است. فوتبالی برای جنگیدن و لذت بردن، نه سر فروبردن در لاک دفاعی از ترس شکست.

آشکار است که پرسپولیس بازی را هجومی شروع خواهد نمود و همانطور که پروفسور گفته در عین اینکه حواسش به گل نخوردن است، برای گلزنی زودهنگام کوشش خواهد نمود تا در ادامه با حمایت طرفدارانش راحت تر بتواند حریف را به اشتباه بیندازد و گل های دوم و سوم را بزند. تیم برانکو را رویای صعود پا به این آوردگاه می گذارد و برای تعبیر این رویا در رویارویی با تیمی که میانگین 5،2 گل زده در هر بازی را به نام خودش ثبت نموده، تکیه گاهی جز حمایت و همراهی طرفداران ندارد.

پرسپولیس در یک سال گذشته با بزرگترین مصائبی که می توانست هر تیمی را دچار بحران کند، همچنان در قامت مدعی ظاهر گردیده و حالا هم مدعی دومین صعود متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که تا پیش از این هیچ تیمی از پس آن برنیامده. در این بازی هم دست های برانکو خالی است اما به قول خودش آنقدر این تیم را باور دارد که حتی بهترین تیم این روزهای قاره کهن را تهدید نموده و از امیدهایش برای صعود گفته است. طرفداران پرسپولیس هم البته به همین اندازه مشتاقند برای دیدار با الدحیل. این را از بلیت هایی که در فاصله یک روز مانده به بازی بیش از 70درصدشان فروخته گردیده، می توان فهمید و این دقیقا همانی است که برانکو و بازیکنانش خواسته بودند.

حرف آنها این است که دوشنبه هیچکس با ناامیدی و یا حتی تردید پا به استادیوم نگذارد و طرفدارانی که می آیند، از آزادی یک جهنم بسازند برای میهمان قطری. البته که این حضور به تنهایی کافی نخواهد بود و تشویق و حمایت و همراهی تا آخرین لحظه است که می تواند پرسپولیس را به رویای شیرینش برساند. درست مثل همان اتفاقی که در بازی برگشت برابر الجزیره رخ داد و قرمزها در لحظه ای که شاید خیلی ها ناامید گردیده بودند، صعود خود را رقم زدند.

دوشنبه روز پرسپولیس است، روز سرنوشت، روز طرفدار. همان طرفدارانی که به مرد کروات جسارت کری خوانی داده اند و حتما از بازی سه هفته پیش رقیب آبی پوش برابر السد درس گرفته و می دانند جهنمی که از آن حرف می زنیم، قرار نیست پرسپولیس را در خود ببلعد. آنها قرار است آزادی را برای الدحیل شکست ناپذیر به جهنم تبدیل نمایند و با همراهی، حمایت و تشویق های بی امان شان، یار دوازدهم پرسپولیس باشند. همین پرسپولیسی که با وجود تمام محرومیت ها و اتفاقات سخت و غیرمنصفانه ای که برایش رقم خورده، توانایی بزرگی کردن در آسیا و حتی قهرمانی را دارد و می توان روی آن حساب کرد.

2 - 470

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3385

به "پرسپولیس &ndash الدحیل، در انتظار معجزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس &ndash الدحیل، در انتظار معجزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید