نقش بازیکنان خارجی در استقلال معین نیست، شفر اشتباه کی روش را کرد

به گزارش مجله سرگرمی، محمد نوازی در گفت وگو با خبرنگاران در انتقاد به تعویض های وینفرد شفر اضافه نمود: نمی دانم چرا در چند بازی گذشته، تعویض های شفر آنقدر بحث برانگیز بوده و او هنوز نتوانسته بعد از گذشت پنج هفته از لیگ، ترکیب اصلی خود را به خوبی بشناسد؛ تعویض های او برای هیچ کس قانع کننده نیست. دلیل غیبت وریا غفوری مقابل السد چیست؟ اگر او مصدوم یا بیمار گردیده است، پس چرا دقایق پایانی به میدان می آید؟ اگر هم شرایط خوبی دارد، پس چرا از ابتدا بازی نمی کند. روح الله باقری که یک بازیکن خوب، سرعتی و گل زن است، چرا در بازی رفت به میدان نرفته و چرا حتی در یکی، دو بازی لیگ حضور نداشت. متأسفانه شفر هنوز نتوانسته نفرات خود را بشناسد و این می تواند در ادامه راه برای آبی پوشان دردسرساز گردد.

نقش بازیکنان خارجی در استقلال معین نیست، شفر اشتباه کی روش را کرد

وی ادامه داد: اشتباهی که کی روش در خط دفاعی کرد و روزبه چشمی را یک خط عقب آورد، حالا در استقلال هم همین روند را شفر ادامه می دهد. پست تخصصی چشمی، هافبک دفاعی است و نمی دانم چرا وقتی او در این پست عملکرد خوبی دارد، شفر از او یک خط عقب تر استفاده می نماید. سرمربی استقلال باید پاسخگوی این موضوع باشد؛ او باید از تجربه بالای روزبه در هافبک دفاعی استفاده کند؛ نه اینکه با جابجایی او، هم به چشمی ضربه بزند و هم به استقلال.

نوازی توضیح داد: متأسفانه در روزی که می توانستیم بازی را به تساوی کشانده و شانس صعود داشته باشیم، باز هم اشتباهات شفر باعث شد تا از رسیدن به دور بعد باز بمانیم.

وی با انتقاد از سرمربی آبی پوشان به دلیل نیمکت نشینی خارجی ها گفت: چرا بازیکنانی که با قیمت های کلان به استقلال آمده اند، باید نیمکت نشین باشند؟ مگر شفر شناخت کاملی از آنان نداشت؟ اگر مایر و الحاجی گرو مشکل فنی دارند، پس چرا آنها را جذب کردید؟ اما در غیر این صورت چرا به آنها بازی داده نمی گردد؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تشکیل کمیته فنی استقلال اضافه کرد: امیدوارم این کمیته فقط دور هم نشستن نباشد؛ ارزش و صندلی کسانی که در این کمیته فنی هستند، بسیار بالاست و هر کدام در عرصه بازیگری و مربیگری، عملکرد خوبی داشته و توانایی های خود را نشان داده اند و امیدوارم آنها بتوانند از این هفته جلسات خود را شروع نموده، تیم را نقد و آنالیز نمایند و سرمربی استقلال هم با اعضای کمیته فنی، تعامل بالایی داشته باشند تا بتوانند در کنار یکدیگر با رفع کردن نقاط ضعف استقلال، یک تیم خوب را روانه میدان نموده تا در ادامه لیگ، آبی پوشان نتایجی درخور شأن استقلال بگیرند.

نوازی درباره دیدار آبی پوشان برابر نساجی قائمشهر اعلام نمود: نساجی پس از سال ها به لیگ برتر آمده و حالا استقلال باید در شهری بازی کند که هوادارانش، عاشقانه تیمشان را دوست دارند و مطمئناً تا انتها بازی، دست از حمایت تیمشان برنمی دارند. نکونام با اینکه تیم جوان و کم تجربه ای در اختیار دارد، اما توانسته نتایج نسبتاً خوبی کسب کند و امید دارد با شکست استقلال، شگفتی ساز گردد. باید شفر هم برای این دیدار تدابیر ویژه ای بیاندیشد تا بتواند با کسب سه امتیاز این بازی، هم از زیر فشار انتقادها بیرون آمده و هم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد و خود را آماده دیدار برابر حریف قدیمی خود (پرسپولیس) در روز پنجم مهرماه کند.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3578

به "نقش بازیکنان خارجی در استقلال معین نیست، شفر اشتباه کی روش را کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش بازیکنان خارجی در استقلال معین نیست، شفر اشتباه کی روش را کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید