فوتبال دنیا، تغییر در ترکیب ایتالیا برای مصاف با پرتغال

به گزارش مجله سرگرمی، آتزوری با ترکیبی متفاوت از بازی خانگی اش برابر لهستان، مقابل حریف بعدی اش در لیگ ملت های اروپا به میدان می رود.

فوتبال دنیا، تغییر در ترکیب ایتالیا برای مصاف با پرتغال

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا شب گذشته (جمعه) در اولین بازی اش در لیگ ملت های اروپا که اولین بازی رسمی اش با راهنمایی روبرتو مانچینی بود، مقابل میهمان خود لهستان به تساوی یک - یک رضایت داد و در نیمه اول این بازی عملکرد ضعیفی داشت.

این تیم دوشنبه هفته جاری در دومین بازی اش مقابل پرتغال به میدان می رود و روبرتو مانچینی قصد دارد تغییراتی در ترکیب لاجوردی پوشان اعمال کند.

مانچینی گفت: ما برای مصاف با پرتغال قطعاً تغییراتی در ترکیب مان اعمال خواهیم کرد، چون می خواهیم عملکردی مشابه آنچه در نیمه دوم بازی مقابل لهستان داشتیم، ارائه کنیم. ما باید نتیجه ای بهتر از نتیجه بازی مقابل لهستان کسب کنیم.

مانچینی ادامه داد: ممکن است هم سیستم بازی مان را هم تغییر دهیم و هم برخی از بازیکنان ترکیب اصلی را، اما من فکر می کنم که مسائل نیمه اول بازی مان مقابل لهستان بیشتر مربوط به عملکرد فنی خود بازیکنان بود تا تاکتیک بازی مان. اگر تعداد پاس های اشتباه مان کاهش پیدا کند، قطعاً خط دفاعی مان هم کمتر تحت فشار قرار می گیرد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2661

به "فوتبال دنیا، تغییر در ترکیب ایتالیا برای مصاف با پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، تغییر در ترکیب ایتالیا برای مصاف با پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید