رقبای روئینگ سواران درشانس مجدد تعیین شدند

به گزارش مجله سرگرمی، قایقرانان ایرانی فردا و در سومین روز از بازی های آسیایی 2018، در 3 ماده از رشته روئینگ در بخش شانس مجدد با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

رقبای روئینگ سواران درشانس مجدد تعیین شدند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فردا (سه شنبه) و در سومین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی رقابت های روئینگ در شهر پالمبانگ پیگیری می گردد و نمایندگان ایران در 3 ماده و در شانس مجدد به رقابت با حریفان خود می پردازند.

مجتبی شجاعی در شانس مجددروئینگ تک نفره مردان (نماینده ایران در با نماینده مالزی، قزاقستان، کره جنوبی و عربستان همگروه است).

مهسا جاور در شانس مجدد روئینگ تک نفره زنان (نماینده ایران در این مرحله با نماینده پاکستان، هنگ کنگ، قراقستان و اندونزی همگروه است).

عادل حبیبیان و محسن شادی در شانس مجدد دو نفره جفت پاروی مردان (نمایندگان ایران در این مرحله با قزاقستان، ازبکستان، چین و چین تایپه همگروه هستند).

در روز نخست مسابقات روئینگ مریم کرمی و پریسا احمدی در روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان با نمایندگان کره جنوبی، مالدیو و ژاپن رقابت کردند و با زمان 8:07.72 در گروه A سوم شدند و به فینال راه یافتند. تیم ملی روئینگ بانوان با ترکیب پریسا احمدی و مریم کرمی که در گروه B مرحله مقدماتی قرار داشت، صبح امروز در مصاف با حریفان در رده سوم نهاده شد. دختران ایران با ثبت زمان 8:07.72 در رده سوم ایستادند و فینالیست شدند.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1071

به "رقبای روئینگ سواران درشانس مجدد تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقبای روئینگ سواران درشانس مجدد تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید