بلاژویچ: این افتخار قیمت ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، مدال برنز جام جهانی 1998 در اینترنت به مزایده گذاشته شده است.

بلاژویچ: این افتخار قیمت ندارد

به گزارش خبرنگاران ، خاطرات هیچگاه فروشی نیستند. خاطراتی که موجودیت زندگی یک فرد را تشکیل می دهند و به نوعی نقطه عطف زندگی به مشار می روند. در دنیای ورزش افتخارات شخصی ستاره ها بی تردید مهمترین خاطرات آنهاست. جایی که که یک ستاره در عرصه ورزش به مدالی چنگ می زند یا جامی را بالای سر می برد یا موفقیتی را درو می نماید، برای ابد جای دست نخورده و فراموش نشدنی در گنجینه زندگی آن ستاره می یابند که ارزشی همپا و حتی فراتر از زندگی دارند و اتیکت غیرقابل فروش روی آنها حک شده و با هیچ چیزی قابل معواضه نیستند.

با این وجود این گنجینه گاه حکم بقا را پیدا می نماید. جایی که ستاره ای به دلیل تنگدستی یا فقر چوب حراج به تمام دار و ندارش می زند و این گنجینه افتخارات شخصی اش را برای چاره کردن غم نان به معرض فروش می گذارد.

اتفاقی تلخ و دردناک که این بار ظاهرا برای یکی از اعضای تیم دوست داشتنی و فراموش نشدنی کرواسی 98 رخ داده. تیمی که در عین ناباوری با نمایشی حیرت انگیز در جام دنیای فرانسه همه چشم ها را خیره کرد و به رتبه سوم دنیا رسید تا بزرگترین افتخار تاریح کروات ها را رقم بزند. افتخاری که بعد از دو دهه کرواسی در جام دنیای 2018 آن را ارتقا داد اما برای عشق فوتبالی ها تیم 98 فراموش نشدنی و البته دوست داشتنی تر است.

یکی از اعضای پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی که در جام دنیای 1998 با این تیم به عنوان سومی دست یافت، مدال برنز خود را که متعلق به همین تورنمنت است را در سایت the-saleroom.com به مزایده گذاشته است. هنوز تعیین نیست که این مدال را یکی از بازیکنان پیشین کرواسی و یا یکی از اعضای کادر فنی این تیم به مزایده گذاشته است. این مزایده قرار است در تاریخ 7 و 8 دسامبر (16 و 17 آذر) برگزار گردد و قیمت اولیه آن نیز 7500 یورو اعلام شده و در نهایت به بالاترین پیشنهاد به فروش خواهد رسید.

میروسلاو بلاژویچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی و ایران در این خصوص گفت: من باور نمی کنم که یکی از بازیکنان پیشین من مدالش را به فروش گذاشته باشد چون این مدالی ارزشمند است. شاید مدال مورد نظر به سرقت رفته باشد اما نمی گردد گفت که داستان از چه قرار است. به هر حال فروشنده این مدال ناشناس نخواهد ماند و چنین چیزهایی در نهایت فاش می شوند.

بلاژویچ که اخیرا سارقان به آپارتمان وی دستبرد زدند اما نتوانستند مدالش را به سرقت ببرند، توضیح داد: صادقانه می گویم که هر چیزی قیمتی دارد و تنها در ازای قیمت خوبی، مدال جام دنیای 1998 خودم را خواهم فروخت. تا کنون مبالغ زیادی را صرف امور خیریه نموده ام، اما هرگز مدال را در این راه نخواهم داد.

12

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6811

به "بلاژویچ: این افتخار قیمت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاژویچ: این افتخار قیمت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید