AFC پاسخ نگرانی پرسپولیس را داد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در راستای افزایش اخبار و شایعات در مورد شیب تند ابتلا به ویروس کرونا به فاصله زمانی کوتاه قبل از سفر سرخپوشان ایران به شهر گوا هند، جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس به وسیله کمیته روابط بین الملل باشگاه، نگرانی خود را بابت مراقبت های پزشکی و رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور میزبان گروه E به کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد.

AFC پاسخ نگرانی پرسپولیس را داد

ساعاتی پیش کنفدراسیون به وسیله فدراسیون فوتبال، پاسخ نامه پرسپولیس را داد. در بخشی از این نامه آمده است: ما کاملاً متوجه نگرانی های پرسپولیس هستیم. لطفاً مستحضر باشید که امنیت و سلامت اعضای کاروان پرسپولیس، همیشه مهم ترین اصل و اولویت در کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمار می رود.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: همکاری تنگاتنگی با فدراسیون میزبان (هند) داریم تا اطمینان حاصل کنیم همه موارد و آماده سازی های لازم در مدت برگزاری مسابقات رعایت می گردد. چناچه پرسپولیس احتیاج به هرگونه شفاف سازی یا اطلاعات بیشتر در این مورد دارد، لطفاً در ارتباط با ما درنگ نکنید.

این نامه از سوی دپارتمان رویدادهای ورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال کشورمان و سپس به دفتر باشگاه پرسپولیس رسید تا بخشی از نگرانی های باشگاه مرتفع گردد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140344

به "AFC پاسخ نگرانی پرسپولیس را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC پاسخ نگرانی پرسپولیس را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید