نوازی: کمیته داوران طوری تصمیم بگیرد که حرف و حدیث نباشد، بازی با سایپا همواره سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم فوتبال پدیده مشهد از کمیته داوران خواست که برای انتخاب داوران در هفته های پایانی لیگ بیستم تصمیمات خوبی بگیرند.

نوازی: کمیته داوران طوری تصمیم بگیرد که حرف و حدیث نباشد، بازی با سایپا همواره سخت است

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی درباره ملاقات فردای پدیده مقابل سایپا گفت: یک بازی سخت داریم. شنبه هم یک بازی سخت مقابل تراکتور جوان و با انگیزه داشتیم ولی در این بازی بعد از 10 نفره شدن بچه ها خوب جنگیدند و 3 امتیاز را کسب کردیم.

وی افزود: سایپا برای ادامه راه کوشش می نماید ولی ما هم سه امتیاز را می خواهیم. با توجه به شرایط جدول و انتها فصل کار برای همه تیم ها سخت است. امیدوارم همه تیم ها برای هدف شان کوشش نمایند تا با عدالت داوری بازی های خوبی را ببینیم. امیدوارم کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در هفته های انتهای داورانی را انتخاب کند که حرف و حدیثی پیش نیاید و ذهنیتی که در ابتدای فصل بود، دیگر تکرار نگردد.

مربی پدیده گفت: در ابتدای فصل از داوری خیلی ضربه خوردیم و داوران با تجربه را برای بازی های ما انتخاب نکردند. ما نسبت به انتخاب داور بازی با سایپا اعتراض نموده ایم؛ البته فقط یک درخواست داشتیم و باید کمیته داوران و فدراسیون آنچه صلاح می داند، تصمیم بگیرد و اجرا کند.

نوازی اظهار داشت: امیدوارم مسئله ای پیش نیاید که بعد از بازی درباره داوری صحبت و اعتراض کنیم. امیدوارم تصمیمی که گرفته می گردد برای همه تیم ها تصمیمات خوبی باشد. بعلاوه امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را تهران به مشهد بیاوریم.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 151409

به "نوازی: کمیته داوران طوری تصمیم بگیرد که حرف و حدیث نباشد، بازی با سایپا همواره سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: کمیته داوران طوری تصمیم بگیرد که حرف و حدیث نباشد، بازی با سایپا همواره سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید