نحوه حضور اعضاء غیر هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از 23 فروردین

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی پیرو بخشنامه 21 فروردین 1399 هیأت رئیسه و شورای سیاستگذاری سلامت دانشگاه فردوسی مشهد و دستورالعمل ابلاغی از سوی دولت، نحوه حضور اعضاء غیر هیأت علمی دانشگاه از روز شنبه 23 فروردین 1399 اعلام شد.

نحوه حضور اعضاء غیر هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از 23 فروردین

دانشگاه فردوسی مشهد در رابطه با نحوه حضور اعضاء غیر هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از روز شنبه 23 فروردین بخشنامه ای صادر کرد که متن این بخشنامه به توضیح ذیل است:

پیرو بخشنامه 21 فروردین 1399 هیأت رئیسه و شورای سیاستگذاری سلامت دانشگاه فردوسی مشهد و دستورالعمل ابلاغی از سوی دولت، نحوه حضور اعضاء غیر هیأت علمی دانشگاه از روز شنبه 23 فروردین 1399 به توضیح ذیل ابلاغ می شود:

1 - با توجه به برگزاری پیروز و کامل فعالیت های آموزشی و نیز انجام امور اداری به صورت مجازی در هفته گذشته، مدیران محترم واحدها به نحوی برنامه ریزی کنند که انجام خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه طبق روال معمول صورت گیرد.

2 - با توجه به فراهم بودن امکانات و زیرساخت های لازم برای انجام کلیه فعالیت های دانشگاه به صورت مجازی و دور کاری، مدیران واحدها از این ظرفیت حداکثر استفاده را بعمل آورده و از حضور غیر ضرور همکاران پرهیز شود. گفتنی است حضور فیزیکی طبق بخشنامه ابلاغی دولت نباید از دو سوم بیشتر باشد.

3 - آن دسته از افرادی که به وسیله دورکاری با هماهنگی مدیر واحد مربوط وظایف خود را انجام می دهند، موظف هستند ساعت کاری خود را مطابق دستورالعمل ابلاغی دورکاری به وسیله سامانه حضور و غیاب ثبت کنند.

4 - ساعت کاری افرادی که با نظر مدیر واحد ملزم به حضور در محل کار هستند از 7 صبح (با 45 دقیقه فرجه) لغایت 14 معین می شود و حضور پس از ساعت اداری اعلام شده به عنوان اضافه کار، ملاک نخواهد بود و ترتیب عمل داده نخواهد شد. در موارد خاص برای بعضی از همکاران دانشگاه که به جهت ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام وقت یا بعد از ساعت 14 در محل کار خود بوده، صرفاً با تأیید معاونت اداری و اقتصادی دانشگاه، پرداخت اضافه کار مطابق قوانین و مقررات مربوطه به آنان امکان پذیر است.

5 - کلیه کارکنان محترم دانشگاه موظف هستند به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، مطابق پروتکل ابلاغی توسط شورای سیاستگذاری سلامت در محل کار حضور یابند و عدم توجه به اصول بهداشتی و ایمنی و پروتکل معین شده خلاف بوده و مطابق مقررات اداری برخورد خواهد شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83101

به "نحوه حضور اعضاء غیر هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از 23 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور اعضاء غیر هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از 23 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید