قهرمان کشتی برای شرکت در مسابقات جهانی به دنبال اسپانسر می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: قهرمان مسابقات کشتی پیشکسوتان ایران در آستانه اعزام به مسابقات جهانی یونان گفت: متاسفانه چند سال پیش نیز بنده به علت نبود حامی مالی از حضور در مسابقات جهانی بوسنی بازماندم ، تقاضا دارم که این ماجرا تکرار نشود.

قهرمان کشتی برای شرکت در مسابقات جهانی به دنبال اسپانسر می گردد

به گزارش خبرنگاران از مرند، احمد مریخی اخیرا ضمن کسب مقام قهرمانی مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان کشور در خرم آباد به عنوان ستاره این رقابت ها برگزیده شد.

وی متولد 1328 مرند بوده و از سال 1345 به صورت حرفه ای به ورزش کشتی روی آورده است.

مریخی در سال 1350 ستاره مسابقات کارگران ایران شد و در سال 1351 به استخدام ارتش درآمده و در این مجموعه نظامی نیز به رشته ورزشی خود ادامه داد، تا جایی که در 5 دوره از مسابقات کشتی ارتش های جهان حضور مداوم داشته و توانست در سال 1355 مقام دوم مسابقات کشتی ارتش های جهان را کسب کند.

احمد مریخی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مرند، گفت: مسابقات کشوری خرم آباد انتخابی تیم ملی در سطح بالایی و با شرکت بیش از 800 ورزشکار برگزار گشت.

وی افزود: در آستانه این مسابقات به علت مصدومیتی که داشتم توسط پزشکان از حضور در این رقابت منع شدم اما با توجه به ارادت خاصی که نسبت به حضرت رقیه (س) دارم با یاد ایشان و استمداد از خداوند متعال وارد میدان شدم و در سایه دعای همشهریان عزیزم ستاره این مسابقات شدم و کشتی گیر حریفم را که چهار سال پیاپی قهرمان شده بود شکست دادم.

مریخی با اشاره به اینکه اوایل شهریورماه زمان اعزام به مسابقات جهانی در یونان است گفت: امیدوارم در این مسابقات جهانی با کسب مقام خوب و قهرمانی و کسب مدال طلا، پرچم کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز دربیاورم.

وی افزود: پس از بازگشت از مسابقات کشوری همشهریان عزیز استقبال خوبی از بنده داشتند.

این ستاره کشتی ایران در مورد اعزام به مسابقات جهانی یونان گفت: اینک بنده مجوز حضور در این مسابقات را کسب کرده ام اما برای شرکت در این رقابت ها با توجه به اینکه بنیه مالی مناسبی نداشته و نیاز به اسپانسر مالی دارم.

مریخی تاکید کرد: برای حمایت از حضور بنده به عنوان نماینده مرند و ایران در این مسابقات انتظار دارم که مسئولان ذی ربط، دلسوزان شهرستان، بالاخص نماینده محترم مردم مرند در مجلس عنایت داشته و با حمایت خویش مانع بازماندن بنده از حضور در این مسابقات شوند.

وی گفت: هزینه اعزام به این رقابتها حدود 10 میلیون تومان است و متاسفانه چند سال پیش نیز بنده به علت نبود حامی مالی از حضور در مسابقات جهانی بوسنی بازماندم، تقاضا دارم عاشقان و دلسوزان ورزش نگذارند این ماجرا تکرار شود.

ج

facloob.ir: کلوب فارسی | دورهمی خبری و تحلیلی

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92016

به "قهرمان کشتی برای شرکت در مسابقات جهانی به دنبال اسپانسر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان کشتی برای شرکت در مسابقات جهانی به دنبال اسپانسر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید