قاسمی: دومین محموله پزشکان بدون مرز از فرانسه راهی تهران شد

به گزارش مجله سرگرمی، سفیر ایران در پاریس گفت: دومین هواپیمای حامل محموله پزشکان بدون مرز از بوردو فرانسه امروز دوشنبه راهی تهران شد.

قاسمی: دومین محموله پزشکان بدون مرز از فرانسه راهی تهران شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس امروز (دوشنبه) گفت که دومین هواپیمای حامل محموله پزشکان بدون مرز از بوردو فرانسه امروز راهی تهران شد.

وی اضافه نمود: علاوه بر دارو و اقلام مورد احتیاج پزشکان و پرستاران، تجهیزات یک بیمارستان صحرایی که با هماهنگی وزارت بهداشت نصب و آماده یاری رسانی به بیماران خواهد شد، بخش مهمی از محموله این دو هواپیماست.

گفتنی است بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس دیروز یکشنبه سوم بهمن ماه اعلام نموده بود که بامداد یکشنبه اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز شامل یک بیمارستان صحرایی، دارو، ماسک، لباس های مخصوص کادر پزشکی و دیگر اقلام مورد احتیاج از شهر بوردو فرانسه راهی تهران شد.

وی اضافه نموده بود: در شرایط کنونی دنیا ملتهب و مضطرب از ویروس کرونا، تقویت همبستگی دنیای الزامی است.

گفتنی است اولین محموله یکشنبه به تهران رسید.

به گزارش فارس، در راستای یاری به کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایران روز چهارشنبه 28 اسفند ماه یک محموله به حجم 12 متر مکعب شامل تجهیزات پزشکی و بهداشتی منجمله دستگاه های اکوگراف، تزریق، مونیتورینگ، ماسک و لباس های یک بار مصرف برای پزشکان و پرستاران از سوی سازمان یاری های بشردوستانه بی .آی .پی فرانسه و با کوشش سفارت ایران در پاریس و نیز همکاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تهیه و به ایران ارسال شد.

شامگاه دوشنبه 12 اسفند ماه نیز یک محموله اقلام فرانسوی که با مشارکت اقتصادی سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس) تهیه شده بود بدین منظور با پرواز ایران ایر از پاریس به تهران ارسال شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78969

به "قاسمی: دومین محموله پزشکان بدون مرز از فرانسه راهی تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: دومین محموله پزشکان بدون مرز از فرانسه راهی تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید