فیفا: در روند حضور بانوان ایرانی در استادیوم ها پیشرفت هایی حاصل شده است

به گزارش مجله سرگرمی، فدراسیون جهانی فوتبال روند صدور مجوز برای حضور بانوان ایرانی در استادیوم ها را مثبت ارزیابی نموده است.

فیفا: در روند حضور بانوان ایرانی در استادیوم ها پیشرفت هایی حاصل شده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آسوشیتدپرس، فیفا می گوید که فدراسیون فوتبال ایران حامی حضور بانوان این کشور در استادیوم ها برای تماشای بازی های مرحله انتخابی جام دنیای 2022 قطر است اما هنوز صدور یکسری مجوزها از سوی دولت احتیاج است.

فیفا در کوشش است که با دستیابی به تعامل با مقامات ایرانی، موانعی که برای ورود بانوان به استادیوم وجود دارد را رفع کند اگرچه ماه نوامبر سال گذشته تعدادی از بانوان مجوز حضور در استادیوم آزادی برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کردند، مسابقه ای که جانی اینفانتینو، رئیس فیفا نیز از نزدیک شاهد آن بود.

فیفا خواستار آن است که مسئله حضور بانوان ایرانی در استادیوم ها تا پیش از دهم اکتبر (18 مهر) حل گردد زمانی که تیم ملی ایران اولین بازی خانگی خود در مرحله انتخابی جام دنیای 2022 را مقابل کامبوج انجام می دهد. بازی خانگی بعدی این تیم هم 26 مارس سال 2020 مقابل هنگ کنگ خواهد بود.

به گزارش آسو شیتدپرس، نهاد حاکم بر فوتبال دنیا، می گوید که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به اینفانتینو گفته این موضوع توسط وزیر ورزش و جوانان کشور در حال آنالیز است.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32823

به "فیفا: در روند حضور بانوان ایرانی در استادیوم ها پیشرفت هایی حاصل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا: در روند حضور بانوان ایرانی در استادیوم ها پیشرفت هایی حاصل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید