فوتبال دنیا، حمله دوباره طرفداران منچستریونایتد به پوگبا بعد از انتشار پستی دیگر در شبکه های اجتماعی

به گزارش مجله سرگرمی، پل پوگبا به خاطر انتشار یک پست جنجالی دیگر در فضای مجازی، در معرض خشم طرفداران تیم فوتبال منچستریونایتد نهاده شد.

فوتبال دنیا، حمله دوباره طرفداران منچستریونایتد به پوگبا بعد از انتشار پستی دیگر در شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا بار دیگر مورد غضب طرفداران منچستریونایتد واقع شده است. او که چندی پیش به خاطر گذاشتن یک استوری در اینستاگرام در شب باخت منچستریونایتد به دربی کانتی و حذف آن از جام اتحادیه به شدت از سوی طرفداران مورد انتقاد واقع شده بود، این بار به خاطر عکسی که با خوان کوادرادو، هافبک کلمبیایی یوونتوس گرفته موأخذه شده است.

این عکس که در صفحه شخصی کوادرادو در اینستاگرام قرار گرفته است، مربوط پس از بازی شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل یوونتوس است که پوگبا را شاد و خندان می دهد که بسته هدیه ای منقش به نشان باشگاه یوونتوس هم در دست گرفته است.

انتشار این عکس از پوگبا در روزهای که رسانه های مختلف درباره احتمال بازگشت او به یوونتوس گمانه زنی می نمایند باعث شده خشم طرفداران منچستریونایتد برانگیخته گردد و در شرایطی مشابه به جنجالی قبلی اش، این هافبک فرانسوی را سرزنش نموده اند. برخی دیگر از کاربران اینترنتی هم گمانه زنی هایی درباره محتویات داخل بسته نموده اند.

یکی از کاربران نوشته است: در حال حاضر این همه مسئله ای است که منچستریونایتد دارد. درست چند لحظه از باخت یک بازی خانگی می گذرد اما تنها چیزی که می بینی بزن قدش است و در آغوش دریافت هم تیمی های سابق. ای کاش هنوز هم یک کینو (روی کین) و روبو (برایان رابسون) در رختکن بود.

یکی دیگر از کاربران هم پیامی کنایه آمیز درباره هدیه ای که پوگبا گرفته نوشته است با این مضمون که داخل بسته ای یوونتوسی که پوگبا نگه داشته چیست؟ شاید یک قرارداد؟ یوونتوس در بازگشت رونالدو به اولدترافورد، نبرد سرگروهی را برد، منچسترسیتی، رم و رئال مادرید پیروز شدند

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5192

به "فوتبال دنیا، حمله دوباره طرفداران منچستریونایتد به پوگبا بعد از انتشار پستی دیگر در شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، حمله دوباره طرفداران منچستریونایتد به پوگبا بعد از انتشار پستی دیگر در شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید