فریدون اصفهانیان: مطابق گزارش ناظر داوری اشتباه تأثیرگذاری در بازی پرسپولیس و نساجی رخ نداد

به گزارش مجله سرگرمی، فریدون اصفهانیان گفت که براساس گزارش ناظر داوری مسابقه پرسپولیس - نساجی، هیچ اشتباه تأثیرگذار داوری در این بازی روی نداده است.

فریدون اصفهانیان: مطابق گزارش ناظر داوری اشتباه تأثیرگذاری در بازی پرسپولیس و نساجی رخ نداد

به گزارش خبرنگاران، فریدون اصفهانیان در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب گفت: با توجه به گزارشی که از ناظر داوری بازی روز چهارشنبه دریافت کردیم، تیم داوری در این مسابقه عملکرد خوبی داشته است و باید بگویم شاهد هیچ اشتباه تأثیرگذاری از جانب تیم داوری براساس این گزارش نبوده ایم.

اصفهانیان در ادامه اضافه نمود: البته آنالیز دقیق تر فیلم بازی در هفته جاری مثل تمامی مسابقات دیگر انجام خواهد شد، اما به طور کلی شاهد داوری خوبی در این بازی بوده ایم و باشگاه ها هم مطابق معمول اگر اعتراضی به داوری داشته باشند، طبق روال همیشگی می توانند اعتراضات خود را به شکل مکتوب و رسمی اعلام نمایند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص برخی اعتراضات اجرا شده در این بازی به عملکرد داوران، اضافه نمود: بروز چنین رفتارهایی در طول بازی شایسته نیست. من فکر می کنم از جانب مربیان هر دو تیم شاهد برخوردهای غیرحرفه ای در طول مسابقه بودیم. البته مربی به دنبال نتیجه دریافت تیم خودش است و در برخی موارد ممکن است دچار اشتباه گردد، اما مربیان ما نباید فراموش نمایند که این اعتراضات سکوها را ملتهب می نماید و طبیعتاً فشار مضاعفی به داور وارد می نماید که رفتار درست و حرفه ای نیست.

وی در سرانجام توضیح داد: انتظار ما این است که مربیان محترم با آرامش در کنار زمین کار خودشان را دنبال نمایند و اگر هم اعتراضی دارند، به شکل مستند و قانونی اعلام نمایند. طبیعتاً به این اعتراضات هم رسیدگی خواهد شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3136

به "فریدون اصفهانیان: مطابق گزارش ناظر داوری اشتباه تأثیرگذاری در بازی پرسپولیس و نساجی رخ نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدون اصفهانیان: مطابق گزارش ناظر داوری اشتباه تأثیرگذاری در بازی پرسپولیس و نساجی رخ نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید