عرضه نوکیا 9 احتمالا به ماه اسفند موکول گردیده است

به گزارش مجله سرگرمی، جدیدترین گوشی پر سروصدا نوکیا یعنی نوکیا 9 که احتمالا مجهز به اسنپ دراگون 845 و دوربین پنج گانه است، به گفته یکی از منابع معتبر، احتمالا دیرتر از زمان انتظار روانه بازار می گردد. به نظر می رسد تاریخ برای نوکیا دوباره در حال تکرار شدن است. نوکیا 8 Sirocco که ماه ها پیش در نمایشگاه MWC 2018 معرفی گردید، در اصل قرار بوده در سال 2017 رونمایی گردد. اما با نزدیک شد به زمان رونمایی اصلی یعنی سپتامبر 2017، رییس بخش محصول نوکیا تصمیم می گیرد که این گجت هنوز آماده عرضه نیست و تاریخ عرضه آن را به تعویق انداخت. به همین خاطر گویا در مورد این گوشی هم چنین سناریویی در حال تکرار شدن است.

عرضه نوکیا 9 احتمالا به ماه اسفند موکول گردیده است

بنا به گفته های منابع مختلف، ساخت نوکیا 9 که مجهز به 5 دوربین است، از ماه ها پیش شروع گردیده و نوکیا می خواسته این گوشی به مهم ترین پرچم دار این شرکت در سال 2018 بدل گردد. اما حالا به نظر می رسد که مدیران ارشد هنوز از کیفیت این گوشی راضی نیستند و می خواهند باز هم تغییراتی را بر آن اعمال نمایند. به خاطر همین سخت گیری ها، به احتمال زیادی در پاییز 2018 شاهد معرفی این گوشی نخواهیم بود و احتمالا نوکیا 9 در اسفند ماه در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد شد. در همین زمینه گزارش های پراکنده ای در مورد عصبانیت برخی از کارکنان HMD از این تاخیر در عرضه منتشر گردیده و به ادعای این منابع، تصاویری که مدتی پیش از این گوشی منتشر گردیده اند، در راستای انتقام جویی این کارکنان بوده است.

در نهایت، فعلا چندان نمی توان روی این خبرها حساب کرد و باید چشم انتظار خبرهای بیشتری بمانیم. اما با توجه به شواهد و قرائن، خبر مربوط به تاخیر در عرضه این گوشی چندان هم تعجب آور نیست.

منبع: Phone Arena

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3410

به "عرضه نوکیا 9 احتمالا به ماه اسفند موکول گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نوکیا 9 احتمالا به ماه اسفند موکول گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید