صادقیان: عاشق پرسپولیس هستم و با بخشیدن طلبم وظیفه ام را انجام دادم، پرسپولیس می تواند صعود کند

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که طلبش را به این باشگاه بخشیده است، گفت: من عاشق پرسپولیس هستم و با بخشیدن طلبم وظیفه ام را انجام دادم.

صادقیان: عاشق پرسپولیس هستم و با بخشیدن طلبم وظیفه ام را انجام دادم، پرسپولیس می تواند صعود کند

پیغام صادقیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه طلبش را به باشگاه پرسپولیس بخشید، گفت: همه می دانند که من پرسپولیس و طرفدارانش را دوست دارم و هیچ وقت نمی توانم این باشگاه بزرگ را فراموش کنم. من الان در پرسپولیس نیستم و شاید بعضی ها در مورد طلبی که از این باشگاه داشتم فکر دیگری می کردند، ولی من به محض اینکه احساس کردم شاید مسئله ای به وجود بیاید در نهایت تصمیم گرفتم که طلبم را ببخشیم. در کل باید بگویم که برای این باشگاه بزرگ فقط وظیفه ام را انجام دادم.

وی همچنین در ادامه اضافه نمود: پرسپولیس صندلی بسیار بالایی در فوتبال ایران و آسیا دارد و معتقدم نباید هیچ خطری این تیم را تهدید کند. به هرحال بحث شکایت ها می تواند یک چالش جدی برای این باشگاه باشد، ولی من به سهم خودم دوست نداشتم که پرسپولیس به دردسر بیفتد. من عاشق پرسپولیس هستم و امیدوارم این تیم همیشه در بازی هایش موفق باشد تا طرفداران خوشحال باشند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برخورد طرفداران این تیم توضیح داد: طرفداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند و حتی در این سال ها که در این تیم نبودم بارها مرا مورد لطف و محبت خودشان قرار دادند. آنها یک حامی بزرگ برای پرسپولیس هستند و این تیم باید به طرفدارانش افتخار کند.

صادقیان با اشاره به بازی سخت پرسپولیس برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: پرسپولیس در استادیوم آزادی می تواند هر تیمی را شکست دهد. این تیم در بازی گذشته نتیجه بدی نگرفت و حتی می توانست بازنده نباشد، با این حال بازی در استادیوم آزادی یک امتیاز بزرگ برای پرسپولیس است و امیدوارم این تیم با حمایت طرفدارانش در نهایت الدحیل را شکست بدهد. پرسپولیس توان این کار و صعود به نیمه نهایی را دارد.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفت با وجود سقوط عثمانلی به لیگ دسته اول ترکیه در این تیم بماند، تأکید کرد: واقعیت این است که من از لیگ برتر ایران پیشنهاد داشتم، اما دوست داشتم در فوتبال ترکیه بمانم. فوتبال در این کشور پیشرفت نموده است و فکر می کنم برای ماندن در فوتبال ترکیه تصمیم درستی گرفتم.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2923

به "صادقیان: عاشق پرسپولیس هستم و با بخشیدن طلبم وظیفه ام را انجام دادم، پرسپولیس می تواند صعود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقیان: عاشق پرسپولیس هستم و با بخشیدن طلبم وظیفه ام را انجام دادم، پرسپولیس می تواند صعود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید