سیف پور: قهرمانان المپیک و دنیا چکیده کشتی هستند، حضورشان در انتخابات کار خوبی است

به گزارش مجله سرگرمی، قهرمان سابق کشتی دنیا گفت: بچه ها با من تماس می گیرند و محبت دارند، اما باید زودتر تکلیف ثبت نام از کاندیداها معین گردد تا آقایان بتوانند برنامه های شان را اعلام نمایند.

سیف پور: قهرمانان المپیک و دنیا چکیده کشتی هستند، حضورشان در انتخابات کار خوبی است

محمدابراهیم سیف پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انتخابات پیش روی فدراسیون کشتی گفت: این آقایانی که از آنها به عنوان نامزد انتخابات یاد می گردد، از قهرمانان خوب کشتی ما هستند. خوب است که عنوان داران المپیک و دنیا وارد عرصه شوند، کسانی که چکیده کشتی هستند شایستگی ریاست بر این رشته را دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید هر چه زودتر ثبت نام از کاندیداها انجام گردد، توضیح داد: بچه ها با من تماس می گیرند و محبت دارند، اما باید زودتر تکلیف ثبت نام از کاندیداها معین گردد تا آقایان بتوانند برنامه های شان را اعلام نمایند و خبر قطعی از حضورشان در انتخابات بدهند.

سیف پور درباره وضعیت این روزهای کشتی گفت: جوانان خوبی در اختیار داریم، من خوشحالم که کار آنها را در جام تختی دیدم. البته به دلیل بیماری نتوانستم به کرمانشاه بروم اما از تلویزیون کشتی ها را تماشا کردم. رسول خادم برای این بچه ها خیلی زحمت کشید و اینها رشد کردند و آینده خوبی دارند.

این پیشکسوت کشتی تاکید نمود: 4-5 کشتی گیر خوب در جام تختی دیدم که مثل بچگی خودم بودند و انگار خودم را در وجود آنها می دیدم. کشتی گیرانی مثل امیرمحمد یزدانی، کامران قاسمپور، بهمن تیموری، یونس امامی و... ما از کوشش رسول خادم یک تیم جوانِ خوب داریم که اگر مربیان خوبی بالای سرشان باشد نتیجه می دهند. غلامرضا محمدی مربی خوبی است، کادر خوبی کنارش هستند قول می دهم در چند سال آینده مدال بگیرند.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13171

به "سیف پور: قهرمانان المپیک و دنیا چکیده کشتی هستند، حضورشان در انتخابات کار خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف پور: قهرمانان المپیک و دنیا چکیده کشتی هستند، حضورشان در انتخابات کار خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید