زولا: هازارد هنوز جا برای بهتر شدن دارد

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره سابق چلسی معتقد است حضور مائوریسیو ساری به ادن هازارد یاری خواهد نمود تا این بازیکن به شرایط بهتری دست یابد.

زولا: هازارد هنوز جا برای بهتر شدن دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی تلگراف، از زمانی که مائوریسیو ساری راهنمایی چلسی را بر عهده داشته است، این تیم با ارائه فوتبال هجومی توانسته خودش را در لیگ برتر اثبات کند و در بین تیم های بالانشین قرار بگیرد.

جان فرانکو زولا یکی از بازیکنان بزرگ قدیمی این باشگاه درباره درخشش هازارد و حضور مائوریسیو ساری در چلسی گفت: هازارد در جام جهانی عملکرد خیلی خوبی داشت و چیزی که معین است این است که او روز به روز بهتر و بهتر می گردد. من فکر نمی کنم هازارد هنوز به سقف توانایی خود رسیده باشد. او توانمندی های زیادی دارد و مطمئن هستم در آینده باز هم بیشتر از او می شنویم. ساری مربی است که ایده های فوتبال هجومی دارد و من مطمئن هستم این خیلی به سود هازارد است و می تواند به این بازیکن یاری کند تا به بهترین شرایط فوتبالی خود نزدیک گردد.

گری کیهیل مدافع میانی چلسی با آمدن ساری صندلی خود را از دست داده است و محتمل است در زمستان این بازیکن از جمع تیمش جدا گردد. در همین رابطه زولا اضافه نمود: کیهیل باید شکیبا باشد. قطعا به او هم شانس بازی در این فصل می رسد. من نمی دانم او در جام اتحادیه بازی خواهد نمود یا خیر ولی هر طور که باید او باید در این مقطع شکیبای به خرج دهد.

چلسی امشب در جام اتحادیه انگلیس باید برابر لیورپول قرار گیرد. دیداری که گفته می گردد دو تیم با بازیکنان نیمکت نشین و ذخیره خود قرار است در آن شرکت نمایند.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3930

به "زولا: هازارد هنوز جا برای بهتر شدن دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زولا: هازارد هنوز جا برای بهتر شدن دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید