زهرا بیگم: به کسب مدال دوبل تنیس روی میز زنان در پاراآسیایی جاکارتا امید داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان معلول اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: با توجه به این که در این دوره از بازیها تنها امکان اعزام 2 ورزشکار زن وجود دارد، تمام تلاشمان کسب مدال دوبل در این دوره از بازیهاست.

زهرا بیگم: به کسب مدال دوبل تنیس روی میز زنان در پاراآسیایی جاکارتا امید داریم

زهرا بیگم میر بابایی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اعزام مریم علیزاده و الهام چزایی دو ورزشکار تنیس روی میز معلولان در کلاس 3 به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: این دوره از بازیهای تنیس روی میز معلولان در بخش انفرادی، تیمی، دوبل و میکس دوبل برگزار خواهد شد، اما به دلیل عدم شرکت ورزشکاران مرد ایران، تنها در دو ماده تیمی و دوبل مسابقه می دهیم. البته با توجه به این که ورزشکاران ما تجربه حضور در دو دوره بازیهای پاراآسیایی را دارند امید زیادی به کسب مدال نقره در بخش دوبل داریم. دوره قبل که با بدشانسی مدال را از دست دادیم، اما اگر این دوره اتفاقی رخ ندهد حتما برای کسب مدال در جاکارتا حاضر خواهیم شد.

وی از چین، کره، هنک کنگ و تایلند به عنوان حریفان اصلی ایران در این دوره از بازیهای پاراآسیایی نام برد و گفت: چین و کره حرف اول را در تنیس روی میز زنان می زنند و همیشه صندلی اول و دوم را در این رشته به خود اختصاص می دهند. با تمرینات خوبی که در این مدت داشتیم هدف گذاری اصلی ما کسب مدال است و برای رسیدن به موفقیت از هیچ کوششی کوتاهی نخواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان معلول افزود: چون سیاست اصلی کمیته ملی پارالمپیک در این دوره از بازیهای پاراآسیایی کسب مدال است، به همین خاطر کوشش کردیم بهترین ورزشکاران خود را در کلاس 3 راهی جاکارتا کنیم تا روی سکو قرار بگیریم.

وی در انتها افزود: برای آماده سازی تیم هفته ای 3 جلسه و روزی 3 ساعت تمرین داریم و ورزشکاران از نظر تکنیک و تاکتیک در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3241

به "زهرا بیگم: به کسب مدال دوبل تنیس روی میز زنان در پاراآسیایی جاکارتا امید داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهرا بیگم: به کسب مدال دوبل تنیس روی میز زنان در پاراآسیایی جاکارتا امید داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید