روایت امیر نصیرزاده از نقش نهاجا در تامین امنیت آسمان کشور

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از پایگاه شهید لشکری مهرآباد، با تاکید بر اینکه با روحیه خدمتگزاری می توان قدردان شهدا بود، گفت: نیروی هوایی ارتش همیشه در تامین امنیت آسمان ایران اسلامی، نقش مهم، مقدس و ستودنی را ایفا می نماید.

روایت امیر نصیرزاده از نقش نهاجا در تامین امنیت آسمان کشور

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد از بخش های مختلف بازدید و میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، با تاکید بر افزایش و توجه بیش از پیش به یادگیری دانش و علوم فناورانه گفت: یادگیری انواع علوم و فنون، بسیار ارزشمند، مهم، مفید و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ولی آنچه این علوم را مهمتر از سایر شاخصه ها قرار می دهد، تاثیر گزاری آن ها است که باید مورد توجه قرارگیرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در ادامه با تاکید براینکه قدردانی از شهدا با سرلوحه قرار دادن روحیه رزمندگی و خدمتگزاری در اجرای ماموریت میسر خواهد شد اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در تامین امنیت آسمان ایران اسلامی نقش مهم، مقدس و ستودنی را ایفا می نماید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان خدوم پایگاه هوایی شهید لشکری از خداوند منان آرزوی توفیق بیشتر یرای آنان خواهان شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93401

به "روایت امیر نصیرزاده از نقش نهاجا در تامین امنیت آسمان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت امیر نصیرزاده از نقش نهاجا در تامین امنیت آسمان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید