خبرنگاران گازرسانی به آخرین شهر خراسان جنوبی شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، بیرجند - خبرنگاران - دیهوک در شهرستان طبس آخرین شهر بدون گاز در خراسان جنوبی است که با مصوبه سفر استاندار به این شهرستان تا سال آینده گازرسانی می گردد.

خبرنگاران گازرسانی به آخرین شهر خراسان جنوبی شروع شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهر دیهوک از ابتدای سال جاری شروع شد و پیش بینی می گردد تا اردیبهشت سال آینده به اتمام برسد.

سید محمود هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این پروژه از محل مصوبات سفر شهرستانی استاندار به طبس است که به طول 70 کیلومتر از سمت بشرویه به دیهوک شروع شد و حدود 52 میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه می گردد.

وی گفت: پس از بهره برداری این خط انتقال حدود 2 هزار و 400 خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اعلام کرد: خط انتقال گاز به شهر دیهوک یک پروژه زیرساختی است که در آینده ناحیه صنعتی، واحدهای تولیدی، گلخانه ای و 2 واحد سی ان جی نیز از خط انتقال گاز استفاده خواهند کرد.

وی گفت: پیش بینی می گردد در یک سال آینده پروژه انتقال گاز به دیهوک به اتمام برسد البته مستلزم تخصیص به موقع اعتبارات است و اینکه موانع اجرایی یا قانونی از ناحیه منابع طبیعی یا راه و شهرسازی ایجاد نگردد.

هاشمی اضافه کرد: شهر دیهوک آخرین شهر بدون گاز در استان بوده و این خط انتقال هم به عنوان آخرین خط در حال انجام است لذا پس از این تمرکز بر توسعه شبکه ها و انتقال گاز به روستاهای استان خواهد بود.

وی گفت: تمامی مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار که مربوط به شرکت گاز بوده در بخش بهره برداری اجرا شده و آن بخش از مصوبات که شروع عملیات اجرایی بوده نیز در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: آخرین بخش مصوبات سفرهای شهرستانی گازرسانی به روستای چنشت بوده که مشغول کار هستیم و 9 کیلومتر باید در راستا کوهستانی انجام گردد لذا امیدواریم با همکاری راهداری پروژه سرعت گیرد.

وی با اشاره به اجرای 20 درصد پروژه گازرسانی به روستای چنشت شهرستان سربیشه گفت: امیدواریم تا هفته دولت این پروژه به بهره برداری برسد.

خراسان جنوبی 11 شهرستان دارد و مرکز شهرستان طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند است.

تا به امروز 771 روستا و 29 شهر استان خراسان جنوبی گازرسانی شده است.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92477

به "خبرنگاران گازرسانی به آخرین شهر خراسان جنوبی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گازرسانی به آخرین شهر خراسان جنوبی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید