خبرنگاران راه اندازی پویش نه به چهارشنبه سوری دراهواز

به گزارش مجله سرگرمی، اهواز-خبرنگاران- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پویش نه به چهارشنبه سوری در فضای مجازی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی مراسم چهار شنبه آخر سال توسط این سازمان فعال شده است.

خبرنگاران راه اندازی پویش نه به چهارشنبه سوری دراهواز

به گزارش خبرنگاران ابراهیم قنبری یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان نمود: در این پویش از دانش آموزان و شهروندان خواسته شده که از موادآتش زای خطرناک استفاده نکنند و برای پیشگیری از بیماری کرونا و نیز حوادث چهارشنبه آخرسال در خانه بمانند.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش رو بودن چهارشنبه آخرسال تمامی نیروها و عوامل این سازمان در آماده باش کامل هستند ادامه داد: با نزدیک شدن به این مناسبت سازمان آتش نشانی همگام با سایر دستگاههای امدادی و انتظامی برای مواجهه با حوادث احتاقتصادی به طور کامل در آماده باش است.

قنبری بیان نمود: هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری می تواند زیان های جانی و اقتصادی سنگین و غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ساز و کار این سازمان در چهارشنبه آخر سال اضافه نمود: استقرار12 دستگاه خودروی اطفا حریق سبک در میادین اصلی و تقاطع های از پیش معین شده، استقرار پنج تیم واکنش سریع اطفا حریق در نقاط پرخطر از جمله کوی ملت، کیانپارس، زیتون کارمندی، کوی فاطمیه و،استقرار6 تیم 2 نفره موتور سوار مجهز به سیستم اطفا حریق قابل حمل AFT در هسته مرکزی شهر ونقاط دارای گره های ترافیکی از جمله سلمان فارسی، چهار راه حضرت امام (ره)، کیانپارس، زیتون کارمندی از جمله تمهیدات تدارک دیده شده است .

وی گفت: از دیگر اقدامات این سازمان در این راستا تجهیز تمامی خودروهای مدیران مناطق به کپسول های اطفا حریق دستی و استفاده از آنها در گشت های شهری و کنترل شرایط مناطق، تجهیز تمامی خودروهای پرسنل سایت اداری و استفاده از آنها در گشت های درون مناطق مسکونی ،هماهنگی و تعامل با دستگاههای ایمنی ، انتظامی و امدادی ، تهیه و نصب بنر های مصور در نقاط پر تردد و پر ازدحام شهر از جمله سلمان فارسی، خیابان امام (ره) است.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138568

به "خبرنگاران راه اندازی پویش نه به چهارشنبه سوری دراهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه اندازی پویش نه به چهارشنبه سوری دراهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید