حضور بیش از 500 ورزشکار در مسابقات شنای جام زنده رود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بهمن کیانی گفت: در این مسابقات که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار گردید، 524 ورزشکار در قالب 52 تیم از سراسر کشور شرکت کردند که آمار بسیار خوب و بی سابقه ای برای حضور ورزشکاران در مسابقات است.

حضور بیش از 500 ورزشکار در مسابقات شنای جام زنده رود

وی در خصوص برگزاری سومین دوره مسابقات کشوری شنای پسران، جام زنده رود گفت: این مسابقات بین رده سنی 11 تا 17 سال بود که در این دوره، مسئولین و ناظرین فدراسیون هم به اصفهان آمدند و این مسابقات در سطح بالایی برگزار گردید.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپولوی استان اصفهان با بیان اینکه در این مسابقات ورزشکاران توانستند 4 رکورد ملی را ثبت نمایند، درباره کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات گفت: کیفیت و نظم مسابقات بسیار خوب بود و زمانی که تعداد ورزشکاران زیاد باشد، قطعاً در زمان مسابقات اختلال پیش می آید اما کادر اجرایی و داوران بسیار توانمند حدوداً یک هفته به صورت شبانه روز کار کردند که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم.

وی اضافه نمود: قبل از مسابقات اقداماتی را جهت آسایش و رفاه ورزشکاران انجام دادیم و دو خوابگاه را در اختیار مهمان ها گذاشتیم. از طرفی دیگر با همکاری ارگان های مختلف چند دستگاه اتوبوس را جهت رفت و آمد تیم ها در اختیار گرفتیم و این مسابقات تا کنون خوب برگزار گردیده است.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1109

به "حضور بیش از 500 ورزشکار در مسابقات شنای جام زنده رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بیش از 500 ورزشکار در مسابقات شنای جام زنده رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید