حذف نشانگر حجم صدا در iOS 13

به گزارش مجله سرگرمی، یک منبع مطلع ازحذف نشانگر حجم صدا در سیستم عامل iOS 13 اطلاع داد.

حذف نشانگر حجم صدا در iOS 13

به گزارش خبرنگار ، سیستم عامل گوشی های آیفون هر سال با یک آپدیت جدید روبرو می شوند. شرکت اپل هرچند با کمی تأخیر در تاریخ اعلام شده خود یا با کمی اشکال در برنامه نویسی، هر سال سیستم عامل iOS را برای گوشی ها و تبلت های خود عرضه می نماید. البته، قابلیت ها و مشخصات جدیدی هم به نسخه های جدید سیستم عامل انحصاری خود اضافه می نماید. چند وقتی است که خبر از انتشار سیستم عامل iOS 13 شنیده می گردد و شایعات و اخبار فاش شده زیادی هم همراه با آن منتشر می شوند.

بر اساس توئیت جدید مکس وینبچ، کارمند خبرگزاری XDA که در زمینه فاش کردن اطلاعات گوشی ها یک رسانه معتبر به حساب می آید، برای کسانی که از نشانگر حجم صدای روی گوشی های آیفون راضی نیستند، خبرهای خوبی در راه است. نشانگر حجم صدا (volume heads-up display یا HUD) کادری است که دارای تصویر یک زنگوله است و زمانی که کاربران حجم صدای زنگ گوشی را بالا یا پایین می برند، ظاهر می گردد. بسیاری از کاربران iOS هستند که به این نحوه ظاهر شدن کادر حجم صدا علاقه ای ندارند و ترجیح می دهند صورت بهتری برای این کادر در گوشی های آیفون خود ببینند. وینبچ در توئیت خود خبر داده است که قرار است این نشانگر در نسخه بعدی iOS یعنی iOS 13 حذف گردد. وی دیگر هیچ اطلاعات جزئی در این باره نداده است.

درست است که این نشانگر بسیار کارآمد است اما بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی Reddit از آن شکایت نموده اند. البته، کاربران عادی نسبت به این نحوه ظاهر شدن کادر نشانگر حجم صدا روی خوش نشان داده اند ولی کسانی که به صورت حرفه ای از گوشی های خود استفاده می نمایند، شکایت و ابراز نموده اند که این کادر بسیار بزرگ و مسخره به نظر می رسد.

انتظار می رود بتوانیم iOS 13 را در کنفرانس تسعه دهندگان جهانی اپل سال جاری ببینیم. در حالی که، اپل هیچ تاریخی را برای معرفی و عرضه این نسخه سیستم عامل انحصاری خود اعلام ننموده، حدس زده می گردد که کنفرانس توسعه دهندگان اپل سال جاری از سوم تا هفتم ژوئن برگزار گردد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13271

به "حذف نشانگر حجم صدا در iOS 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف نشانگر حجم صدا در iOS 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید