تبلت جدید پاناسونیک از سری تاف بوک معرفی گردید

به گزارش مجله سرگرمی، امروز از تبلت جدید پاناسونیک رونمایی شد. این تبلت که از سیستم عامل اندروید استفاده می نماید، قیمتی معادل 1350 دلار دارد و با مشخصات معمولی اش احتمالاً کاربران سازمانی را به عنوان خریداران خود انتخاب نموده است.

تبلت جدید پاناسونیک از سری تاف بوک معرفی گردید

تبلت جدید پاناسونیک تاف بوک FZ-L1 نام دارد و علاوه بر بدنه سخت خود از یک اسکنر بارکد بهره می برد که این لپتاپ را به گجتی ایده آل برای استفاده در صندوق های فروش، مغازه ها یا انبار ها تبدیل می نماید.

البته مدل به خصوصی هم از این تبلت اقتصادی معرفی گردیده که از نسل چهارم شبکه های ارتباطی یا 4G استفاده می نماید. این مسئله موجب گردیده که این نسخه ویژه 150 دلار گرانتر گردیده و به قیمت 1500 دلار عرضه شود.

شرکت پاناسونیک چیپست تعبیه گردیده در این محصول را اعلام نکرده اما تعیین گردیده چیپست چهار هسته ای بکار رفته در آن از سرعت کلاک بیشینه 1.1 گیگاهرتزی بهره می برد و به نظر میر سد اسنپدراگون 210 باشد.

علاوه بر این تبلت جدید پاناسونیک از یک صفحه نمایش 7 اینچی، با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ای سفارشی خاصی از سیستم عامل اندروید 8.1 بهره ببرد.

همچنین این تبلت از استاندارد های ماندگاری ارتشی MIL-810G پیروی می نماید و موفق گردیده که استاندارد IP67 برای مقاوت در برابر آب و گرد و غبار کسب کند. بدین ترتیب گجت یاد گردیده در صورت سقوط از ارتفاع یک متری سالم می ما ند و می توان از آن در دمای 10 الی 50 درجه استفاده نمود.

علیرغم ظاهر سخت و سنگین تبلت تاف بوک FZ-L1 تنها 480 گرم وزن دارد و از بسیاری تبلت های هم رده خود سبکتر است. تبلت مقاوم قبلی پاناسونیک از یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی استفاده می کرد اما سازندگان این گجت وعده داده اند که باتری مدل جدید ظرفیت بیشتری خواهد داشت و می توان ساعات بیشتری از آن استفاده نمود.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2960

به "تبلت جدید پاناسونیک از سری تاف بوک معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت جدید پاناسونیک از سری تاف بوک معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید