امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون های ال جی

به گزارش مجله سرگرمی، ال جی یکی از نام آشنا ترین برندهای لوازم خانگی می باشد. این شرکت خصوصا در زمینه فراوری تلویزیون یک اشرکت پیشگام بوده و کیفیت بالای محصولات فراوریی آن باعث شده است تا در سراسر دنیا محبوب بوده و هواداران زیادی داشته باشد.

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون های ال جی

اما کیفیت بالای محصولات تولیدی ال جی، علتی بر خراب و فرسوده نشدن آنها نبوده و قطعات این تلویزیون ها هم همچون سایر وسایل الکترونیکی ساخته دست بشر، پس از چند سال استفاده، دچار فرسودگی و خرابی می شوند.

از آنجایی که تلویزیون یک از اصلی ترین لوازم برای سرگرم کردن افراد خانواده به تعداد می رود، بنابراین در صورتی که با مسائلی روبه رو گردد موجب کسالت افراد خانواده خواهد شد.

در این گونه موارد در صورتیکه از یک مرکز معتبر و حرفه ای تعمیر تلویزیون یاری بگیرید، می توانید مطمئن شوید که دستگاه شما با هزینه های کمتر نسبت به تعویض تلویزیون، تعمیر می گردد. زیرا هزینه های مربوط به تعویض تلویزیون معیوب با یک تلویزیون نو ممکن است برای بیشتریت خانواده ها زیاد باشد، بنابراین خرید یک تلویزیون نو از نظر مالی به صرفه نیست.

امداد تی وی پیشرو در تعمیر انواع تلویزیون

یکی از مراکز معتبر در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران امداد تی وی است. این مرکز دارای 30 سال سابقه کاری در زمینه تعمیر انواع برندهای تلویزیون بوده و برای تعمیر تلویزیون ال جی در تهران در بین رقبای خود در این زمینه بسیار قدرتمند عمل کرده است. زیرا تعمیرکاران امداد تی وی تحت نظارت مهندسین کره ای، دوره های تخصصی تعمیر تلویزیون را گذرانده اند و همین موضوع باعث شده است که با انواع خرابی ها و مسائل شایع در برندهای مختلف آشنایی داشته و به سرعت بتوانند منبع ایجاد مشکل را شناسایی و آن را تعمیر نمایند.

عامل دیگر این است که تکنسین های این شرکت به خاطر درکی که از توان معیشتی بیشتر مردم دارند، تمام توان خود را ابتدا بر روی تعمیر قطعه معیوب گذاشته و در صورتی که به هیچ اسم قطعه قابل تعمیر نباشد آن را تعویض می نمایند.

خدمات تخصصی قابل ارائه به وسیله امداد تی وی

تعمیر تلویزیون ال جی یکی از خدمات تخصصی امداد تی وی است که برای تمام شهروندانی که در اقصی نقاط تهران زندگی می نمایند ، ارائه می گردد.

بدین منظور پس از تماس مشتری ، شرکت یکی از نیروهای ماهر خود را که در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی فعالیت دارد به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند.

تعمیرکاران این شرکت ابتدا تلویزیون را کاملاً آنالیز کرده و پس از عیب یابی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های نو تعمیرات آن را به سرعت انجام می دهند.

در صورتی که قطعه خراب شده قابل تعمیر نباشد، تعمیرکاران این شرکت پس از مشورت با مشتری و برآورد هزینه ها قطعه معیوب را با قطعه یدکی اصل و اورجینال تعویض می نمایند.

- تعمیر کردن قطعاتی همچون بک لایت، مین برد، برد پاور و برد در تلویزیون های ال جی

- تعمیر انواع تلویزیون ال سی دی و ال ای دی ال جی

- تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

- برطرف کردن عیوب پنل در تلویزیون ال جی

- برطرف مسائل تلویزیون های خمیده ال جی

- تعویض صفحه شکسته تلویزیون ال جی

ایرادات شایع تلویزیون های ال جی

1. عدم توانایی دستگاه در نشان دادن کامل تصاویر

گاهی اوقات تلویزیون ال جی تصاویر را کمی کشیده نشان داده و یا تصاویر به صورت نصفه و نیمه هستند که نشان از مسائلی در تنظیمات تصاویر می دهند. برای برطرف کردن این مشکل می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات خروجی یا Out put بر روی تلویزیون میزان را تغییر داده و آن را بر روی میزان عظیم (9 : 16) قرار دهید تا تصویر به طور کامل نشان داده گردد.

2 . خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی ثانیه پس از روشن شدن

در صورتی که لامپ های ال ای دی موجود درون بک لایت در تلویزیون های ال جی سوخته و یا خراب شده باشند تلویزیون چند ثانیه پس از آنکه روشن شد به طور ناگهانی خاموش می گردد.

در صورت ایجاد چنین مسئله ای توصیه می گردد از یک تعمیرکاران ماهر و متخصص امداد تی وی در این زمینه یاری بگیرید.

3. تلویزیون ال جی فاقد صدا بوده و یا صدای آن با تاخیر به گوش می رسد.

برای آنالیز چنین مسئله ای در تلویزیون های ال جی ابتدا باید اتصالات، سیم ها و کابل های متصل به دستگاه را آنالیز کرده و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.

قدم بعدی آنالیز خروجی صدای تلویزیون و مطابق بودن آن با دستگاه گیرنده دیجیتال می باشد که برای اطمینان از آن باید به تنظیمات صدای تلویزیون بروید.

یکی دیگر از مواردی که باعث قطع شدن صدای تلویزیون ال جی می گردد عدم همخوانی فرمت صوتی خارج شده از گیرنده دیجیتال با تلویزیون است که در این صورت باید برای آنالیز مشکل با استفاده از یک کابل دیگر دستگاه را تست کرده و آنالیز کنید که آیا مشکل برطرف می گردد یا خیر.

در صورتی که صدای تلویزیون ال جی شما با تأخیر به گوش می رسد باید ویژگی Lip sync یا Audio delay را در منوی تلویزیون آنالیز کنید و ورودی را در حالت pc قرار دهید.

4. چراغ پاور تلویزیون چشمک می زند.

در صورتی که چراغ پاور تلویزیون ال جی شما پس از روشن کردن دستگاه لحظه ای چشمک زده و یا به طور مداوم قرمز است ، این مشکل به علت خراب شدن پاور یا آسیب تماشا مین برد ایجاد می گردد که برای بر طرف شدن آن یاری دریافت از یک تعمیرکار متخصص الزامی است.

5. ویروسی شدن دستگاه

تلویزیون های هوشمند ال جی به طور مداوم در معرض ویروسی شدن قرار دارند . اگر تلویزیون هوشمند ال جی شما ویروسی شده است برای برطرف کردن مشکل باید دستگاه را ریست کرده و تنظیمات آن را دوباره انجام دهید .

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

در صورت احتیاج به سرویس و تعمیر انواع تلویزیون در تهران ، مجموعه امداد تی وی، می تواند در کمترین زمان جوابگوی شما باشد.

امداد تی وی با داشتن تعمیرگاه مجهز، پرسنل مجرب و 30 سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون، هم اکنون یکی از قویترین مراکز تعمیر تلویزیون در تهران است که تعمیرکاران خود را به سراسر تهران اعزام می کند .

. تعمیر تلویزیون سونی در تهران

. تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

. تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

. تعمیر بک لایت، مین برد، صفحه نمایش انواع تلویزیون از خدمات رایج امداد تی وی است

09335051212 - 66971212 -021

www.emdadtv.com

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149575

به "امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون های ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون های ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید